Aktualności

28-06-2015 Zielona szkoła - Kołobrzeg 2015

W dniach 11 – 19 czerwca uczniowie klasy III i kilku starszych chłopców wraz z opiekunami odpoczywali na zielonej szkole w Kołobrzegu. Dom Rybaka jak zawsze przyjął nas gościnnie. Piękna, słoneczna pogoda zachęcała do spędzania czasu na plaży. Wszyscy z przyjemnością zażywali kąpieli słonecznych, a najodważniejsi również kąpieli morskich. Zabawom na plaży nie było końca. Budowaliśmy zamki z piasku, szukaliśmy skarbów, bursztynów, muszelek, graliśmy w piłkę.

Oprócz plażowania, organizatorzy przygotowali dla nas wiele atrakcji. Każdego dnia poznawaliśmy nowe miejsca, przeżywaliśmy ciekawe przygody i choć czasami zmęczenie brało górę, to po krótkim odpoczynku maszerowaliśmy dalej. Zwiedziliśmy port rybacki, port jachtowy, płynęliśmy statkiem „Pirat”, byliśmy na latarni morskiej, zwiedziliśmy Muzeum minerałów, spacerowaliśmy po falochronie. Byliśmy też na rynku i w Katedrze. Sporo czasu spędziliśmy w Muzeum Oręża Polskiego. Okazało się, że militarne eksponaty zaciekawiły nie tylko chłopców. Bardzo podobał nam się pobyt na basenie. Wieczorami spędzaliśmy czas na boisku, gdzie można było pograć w piłkę lub spacerowaliśmy brzegiem morza i podziwialiśmy zachód słońca. Ostatniego wieczoru odbyła się dyskoteka.

Po długiej podróży, zadowoleni, opaleni i wypoczęci z radością przywitaliśmy rodziców na dworcu w Lublińcu.

Wszyscy zgodnie twierdzą, że świetnie się bawili i już zaczynają oszczędzać na kolejny wyjazd.